♫ متن آهنگ می دونم فرزاد فرزین ♫ .

تو نیستی تنها می مونم

 

از همه ی دنیا دست می کشم

 

 

جای دوتا مون گریه می کنم

 

 

جای دوتامون نفس می کشم

 

 


این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م

 

 

به هوای تو نشسته ام ولی می دونم

 

 

می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست

 

 

می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست

 

 

تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره

 

 

می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره


 

 

اخرش یه روز قلب تو دیگه

 

 

حتی اسممو از یاد می بره

 

 

پنجره ها رو وا می کنی تو

 

 

خاطره خامو باد می بره

 

 

این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م

 

 

 

 

 

به هوای تو نشسته ام ولی می دونم

 

 

می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست

 

 

می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست

 

 

تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره

 

 

می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره

 

 

 

دانلود آهنگ می دونم فرزاد فرزين آلبوم شليك


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : ◦♥°Ayda°♥◦ تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:متن آهنگ می دونم فرزاد فرزین ,
بیست تمپ
درباره سایت
تصویر وبلاگ

سلامتیه اونایی که خودشون سنی ندارن ولی روزگار دلشونو پیر کرده ...
آرشیو سایت
پیوندهای روزانه
امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





20Temp | بیستــ تمپابزار فتوشاپتصاویر وکتوردانلود نرم افزار گرافیکآموزش فتوشاپکاغذ دیواریپوسته و قالبقالب بلاگفا قالب پرشین بلاگقالب میهن بلاگکد و اسکریپت